October 14th, 2004

this is me

i am a technical judge like wo.

I would like to start off this post with the following announcement: HAHA FRESHMEN, SOPHOMORES, AND JUNIORS SUCK.


For the election judging doodad thing:

my location: Brentwood School.

fellow judges: Myrta M., Lucille M., Judith P., Carol S.

I have never even heard of "Brentwood School" before... and I'm the only male judge... and I'm probably the only person under the age of 67.

Excited? Hmm. We'll see.


Collapse )
  • Current Mood
    trilingual
this is me

my kizzer.

stop talkin' 'bout who i'm stickin', i'm lickin'
you just mad it ain't yours
i know y'all poor
y'all broke
y'all jobs just hangin' up coats
step to me, get burnt like toast
mothafucka, adios amigos
ah ha, pose pose
i don't brag, i mostly boast
from the va to the la coast
izzy kizzy lizzy go

I am an absolutely pathetic human being. Not only am I listening to rap (which, admittedly, is damn good), but I have put off my Bio lab write-up and my GDA studying to an ungodly hour. Well, okay, the GDA studying... I got to the halfway point in Bio and decided to finish it all up (hah) during third tomorrow. I need to study for GDA. I need examples. I don't really want to fuck anything up.

My estimation of the November 2 election:
John Kerry - 49%
George W. Bush - 47%
Everyone else - 2%

Not quite like the 2000 election, but I suspect that it will be pretty damn close. Of the battleground states, I suspect that Wisconsin, Pennsylvania, and Ohio will all turn out Democratic. West Virginia may end up going for Kerry, but I think it's more likely that they'll go Republican (and I know how the people in this state work, so trust me on this). Florida will, of course, be Republican - Bush was lucky with those damn hurricanes. California will fall into the sea for no real reason. That is all.

Okay. Done with LJ, on with studying. Or, um, sleep. Yes. Sleep.
  • Current Music
    Missy Elliot - Gossip Folks